pátek 6. ledna 2012

Rok 2011

Tk když tak koukám po ranchích rozhodla jsem se také napsat menší shrnutí... možná až zamyšlení...


V roce 2011 jsem tedy vytvořila tento ranch a paradoxně začala novou etapu...

Daleko více jsem zapadla do komunity což mě těší! vždy jsem si říkala jak mě nikdo nezdá a najednou řekla bych že téměř polovinka lidí :DD... Ale možná je to tím že se pořát nový a nový lidé oběvují za tento rok řekla bych že snat i víc než za rok minulí.. no.. Ale na druhou stranu jich také dost odešlo nebo se sbírání nevěnují. Já sama jsem měla několik(set) myšlenek opustit ranch a prostě to vše zahodit vždyť já si píšu pro sebe.. Ale mám hrozně ráda lidi které vídám na LS.. Noe, Steeple, Ginny,Hors , Janu Š, Phar a spoustu dalších. 

V tomto roce přibyli pouze 3 tradíci ale jsem za ně hrozně ráda protože všechny jsem chtěla už moc dlouho. Také jsem se účastnila mnoha LS a přivezla si krásné ocenění převážně pak za scénky a performance... 
A rozhodla se že založím i obchůdek.. no alespoň bude legrace :D


statistiku nepíšu páč nevím kde je na klávesnici mínus :)

Žádné komentáře:

Okomentovat