neděle 8. ledna 2012

To naše české "ovzduší"..

Velice mě zaujak článek u Appy o "ovzduší" ve světě sběratelství..
A  má pravdu žádná sláva to teda není. Každý si pořizuje koně prostě aby jich měl víc nebo nejcenějšího a dost často na to doplácí ostatní kteří si nevědomky(někdy taky ne) koupí toho samého. A už to jede... kolotoč se zvolna roztáčí...
A pak je to jen o tom že ne že ty ho máš dát pryč protože já ho měla první a já a já a já... HAHAHA.
Také to hromadění je fakt. Každý má víc koní než zvládá. já mám prostě tolik koní abych je mohla brát na LS, když je potřeba tak otřít prach, mít sedla...uzdy... Ale spousta lidí ne má své "vyvolené"stádo a zbytek má jen proto aby je prostě mělo.. Nepořizují si koně co se jim líbí protože jsou drazí ale koupí si jich 15protože jsou levní...

zkrátka je fakt že v poslední době to není o kvalitě ale o kvantitě..


(obsah článku je reakce na článek na blogu Southern Storm Ranch by Appaloosa)

Žádné komentáře:

Okomentovat